fredag 16 maj 2008

Holiday


Yes, äntligen är det helg igen! måste säga att veckan har gått snabbt ändå, känns som att dom senaste veckorna överhuvudtaget har gått jätte snabbt. Har hunnit med ganska mycket i veckan, har tillexempel hunnit göra klart mitt engelska arbete, nästan klar med mitt Hk arbete, har redovisat biologin också (i en halvtimme) och har börjat lite med mitt fysik arbete (: Men ska inte tänka på det i helgen , för då ska jag till Luleå till min Alex <3 Ska bli så skönt att få träffa honom , saknar honom så mycket under veckorna och då ska vi bara chilla (: <3 Men jag måste bara tillägga att vars i fan är sommarvärmen? Det har till och med hunnit SNÖA (jo du läser rätt) här O_O Det kan knappt vara sant! Snöa i maj är väl inte det normalaste direkt? OMG säger jag då bara, 2-3 veckor kvar till sommarlov känns det då fan inte som när man kolla ut genom fönstret och det snöar... Men i alla fulla fall, inte länge kvar nu till det är slut med högstadiet och man börjar gymnasiet. Tråkigt att splittras från klassen så klart men samtidigt roligt att få träffa nya människor och gå i en ny framförallt bättre skola x]] Ska avrunda nu och hoppas på att kanske de kommer ha kommit lite mera värme till lilla Piteå nästa gånga jag skriver, eller?

Zarabergh

9B Norrmalm, snart är det slut

Övert: Rebecca,Fille,Jocke,Jag,Amanda,Jessica,Tim,JV,Mange Mellerst: Joanna,Johan,Malin,Therese,Agatha,Ida
Nederst: Emil,Jheton,Mackan,Mattias,Dennis,Henke,Natte
Borta: Emma,Alen,Mären,Hanna,Zandra

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008