måndag 7 juli 2008

Summer summer summer

Alltså så skönt! Är nu äntligen klar med att måla garaget och det känns super bra. Nu ska jag bara rensa allt ogräs på infarten så har jag fått in bra med pengar för sommaren (: Sedan resten av denna dag så har jag legat i solen och kollat lite i söndags tidningen + ätit en god middag som bestog av grillad korv och kräm x]] Sedan gick jag och tog lite kort på min fina jordgubbsplanta som kommer få några jordgubbar. Det är så skönt ute nu, och det blir bara bättre och bättre för i övermorgon åker jag ner till Karlstad med min älskade Alex <3> Då blir man där i 2 hela veckor och det blir till att göra mycket, bla. fara till liseberg, bada, ta det chill och bara må gott med varandra (: Vädret säger alla är väldigt bra där nere också, fast de är de ju här också, i alla fall lite. Men nu ska jag visa några fina bilder på min jordgubbsplanta för att visa så fin den är!

Zarabergh


.
Två blommor som blommar just nu, resten är på väg att bli jordisar!

1 kommentar:

Anonym sa...

du skriver ju samma sak på båda bloggarna -.-


© Copyright by Burythelies 2008