onsdag 20 augusti 2008

Chill

Så var det ännu en tråkig mulen dag till ändo och jag sitter å bloggar igen, har ingen aning om vad jag ska skriva om utan gör det bara för att jag kände mig sugen. Trotts att det varit en grå dag igen har det i alla fall inte regnat lika mycket, nästan inget bara på förmiddagen typ. Gjorde inte mig något för då kunde man gå ut en sväng å ta lite luft vilket jag och Alex gjorde så vi drog ner på stan och checkade lite. Efter det låg vi hemma å degade till han skulle hem.
.
Har ju suttit och lekt på Agathas blogg idag föresten! Hon ville att stor proffset skulle hjälpa henne att designa hennes blogg och så klart jag ställde upp;D Är gjord på så klart blogspot och hennes namn är Agathaas.blogspot.com. Studera noga layouten för det är som sagt jag som gjort den , haha. Nu sitter jag å kollar på en massa flash filmer och har allmänt tråkigt. Hur som helst, segt? Mena det. O_o
.
Zarabergh
.

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008