söndag 24 augusti 2008

Today and tomorrow

Kom precis ur duschen, har varit på granen och snackat med rektorn på något slags skolsamtal. Det gick bra, rektorn var helt chill och det verkar vara en skit bra skola. Dem har ju lite andra regler jämfört med en annan skola tex så skickar dem hem ett brev varje månad om hur man skött sig just den månaden ;O Det gäller alltså till att komma i tid och sköta sig efter reglerna, haha inge slöa och slappa inte! Kommer nog ändå bli rätt skoj, får ju hålla på med något jag gillar emellanåt, men ändå så känns det inte 100 att komma tillbaka till skolan igen efter att härligt långt sommarlov.
..
Kommer inte bli en så lång blogg, eftersom jag måste gå och lägga mig i tid idag och ni kan nog gissa varför? (: Ska bara ta och prata lite med Alex i telefonen, äta lite kvällsmat, träna och sen sova typ. Vill inte se ut som jag gått en boxningsmatch hela natten direkt, haha! Alltså det känns så otroligt att sommaren gått så snabbt, dem går seriöst bara snabbare och snabbare för varje år, och jag hatar det. Man hinner knappt ha examen så är det dags igen, pain!
..
Åh, skulle behöva en god massage nu, min rygg känns som en ostbåge efter atatt ha suttit vid burken ett tag. Vet inte vad som hänt med min rygg och nacke men så fort jag sitter upp för länge för jag ont, om jag inte lutar mig mot något :S Även då jag sover kan jag få ont om jag ligger å rygg för länge. Vad är det som händer med vääärlden!!?
..
Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008