fredag 29 augusti 2008

Weekend

Så var det äntligen fredag! Har längtat hela veckan efter att få gå en halv dag skola och sen komma hem och bara ta det lugnt fram tills man ska fara till Luleå. Kom hem kring halv 1 efter att ha haft 2 ynkliga lektioner, en lektion med växt och djurliv och en typ 20 minuters svenska lektion där vi bara gick igenom några saker, skrev på ett papper om vi hade några läs eller skriv svårigheter och skrev sen ett "brev" om oss själva.
.
Fick då sedan vänta en timma på Agatha, dock drygt. Stod vid får hagen och kollade på när fåren bräkte och käkade en massa hö, fick även så och kli ett får i typ en kvart x]] Efter den timman gick vi och åt god mat (som vanligt) och idag var det "hamburgertalrik" med pommesfrites, mums! Sen gick vi skrattande till bussen och åkte till stan där jag tog cykeln och trampade hem och nu sitter jag här och bloggar.
.
Ska dra mig utåt om en stund för att rensa lite ogräs, sedan ska jag packa mina saker förhoppningsvis äta sen och om jag ids ska jag dammsuga mitt rum. Vi får se hur det blir med den biten (; Hur som helst en trevlig helg till alla!
.
Dagens låt: Afasi och Filthy - Freda hela mån'an'
.
Zaraberg
...

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008