fredag 5 september 2008

I'm nothing more than human

Absolut fredag! Äntligen igen, har typ längtat efter fredag ända sen det var fredag sist. Denna vecka kändes så pain , ville bara ligga kvar sängen hela dagarna å sura för att jag inte alls kände för att fara till skolan. Ändå gick veckan gode snabbt, eller inte först men nu gjorde den det, typ? Idag gick vi till korta "efter lunch" vilket var väldigt bra för jag kände mig helt super less att vara där.
.
Hade en komisk resa hem på bussen, många mysko människor klev på och av bussen som tex nån muslimsk kvinna med en träbok som hon läste fel håll ( vet att jag härmar dig lite Agatha men det är den enda bra beskrivningen ) och nån mysko gubbe med en stor väska som han höll hårt i sin famn och stirrade rakt fram.
.
Och nu så har ju mamma kommit hem för att vara hemma över helgen, vilket är jätte bra, och Alex anka kunde ju så klart inte komma idag då, Vilket inte var så bra alls. Hoppas han kommer imorgon för jag saknar honom så himla mycket, är dock anledningen varför jag inte alls känt för att vara på skolan i veckan alls och hellre velat stänga in mig någon stans och sitta där och sura.
.
Nu sitter jag då här och har ätit en god middag och har ont i mitt ben. Har tänkt på en sak, varje gång jag skriver blogg har jag ont någonstans? Kan det vara någon slags förbannelse över bloggen eller över mig kanske? Man börjar ju som fundera...
.
Dagens låt: Bullet for my valentine - Deliver us from evil
.
Zarabergh
.

2 kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008