söndag 21 september 2008

Room 409

Nu är hösten här på riktigt , löven är gula och faller från träden och jag bara önskar att de kunde bli gröna igen och hoppa tillbaka på träden. Men det kommer dem inte och jag måste vänta en hel , tråkig och grå vinter på att det ska bli grönt igen, okej jag får nog försöka tänka positivt och hoppas att det blir en bra vinter då, vilket är svårt men det kanske går.
.
Just nu sitter jag och lyssnar på Bullet for my valentine och pratar men Alex på msn och har allmänt tråkigt, var ute och gick en sväng i dag i höst värmen med mamma och farmor och jag börjar fundera på om jag kanske ska börja gå ut en sväng varje dag runt djupviken. Har ju ett problem gällade träning. Jag börjar tex. med att fara ut och springa för att jag är less på att ha så dålig kondis, men ingen skillnad märker jag efter ett bra tag och blir så less och slutar. Med då efter ett litet tag får jag typ ångest för att jag vill och ska få bättre kondis och börjar om igen och så rullar det på sådär, väldigt irriterande.
.
Vet inte riktigt hur jag ska göra, men nu ska jag hitta på ett program tror jag som verkligen gör någon skillnad, tränar ju styrketräning varje kväll i alla fall och försöker äta en frukt per dag så jag antar att det är en start. Imorgon är det då skola igen och en ny skit vecka på ingång, men jag får snart pengar och då känns det som lite lättre helt plötsligt x]]
.
Dagens: Jag och älsklingen har nu varit tillsammans 1år och 5 månader <3> Grattis älskling jag älskar dig så mycket!
.
Zarabergh
...

1 kommentar:

Anonym sa...

alltid <3 :D vi kommer alltid vara tsm <3


© Copyright by Burythelies 2008