måndag 29 september 2008

The tank is epty, let it dry

Jaha , en dag till har kommit och nästan gått och jag sitter nu på skolan och ska skriva en skit blogg, vet inte vad jag ska skriva men de blir väl något i stil med vad som hittills hän idag och vad som kommer hända om inte annat. Vi började lite senare idag som var jätte bra tycker jag , vi hade dock arbetsliv vilket kanske inte är så jätte kul men jag, Johanna och Lina fick i alla fall klart allt vi skulle skriva till arbetet vi skrev på xd
..
Sedan hade vi en god lunch bestående av köttbuller och stuvade makaroner, gött de och sedan har vi nu nyss haft tråkig engelska skit lektion med konstiga tråkiga övningar och ett läxförhör. Nu kom gangster Agatha nyss och kommer och säger att hennes blogg är kung (vilket den inte var xd) skoja, nej men nu nu spårar detta ut och jag måste se när jag börjar så jag kanske skriver en blogg till sen, bläääh
..
Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008