måndag 6 oktober 2008

Cold leaves touch the ground

Ohoj! Nu blir det ett nytt blogginlägg från mig, fan va kul va? Ska väl dra vad som hänt i dag och sen får vi väl se om det blir något mer med detta. Började så roligt med 80 minuter, matte, på en måndagmorgon! Alltså vad tänker dem med ? Ska dem döda mig eller vad , orkar inte med matte på morgonen ju , eller egentligen aldrig men...
.
Sedan så hade vi efter det växt och djurliv, jamaen va bra en till dryg lektion, dock fick vi gå yill biblioteket och sitta där så de gjorde jag och Johanna , men vi dryga mest. Sedan var det äntligen lunch, höll på att svälta ihjäl nästan innan så då blev det i alla fall korv med mos , helt okej! Men , dem hade inte det goda, hemma gjorda ( eller "köksgojorda" där på skolans ) Goda potatismos! Dem hade istället väldigt äckligt pullvermos, snälla kan något vara bra idag eller?!
.
Hur som helst , det slank ner och sedan blev det ännu en rolig lektion, nämligen engelska. Ja jag var inte glad alls, trotts att det var tråkigt och så tog man sig igenom den lektionen också , men det var dock drygt som vanligt. Och efter det då jag bara kände att jag ville hem och sova , eller det hade jag känt hela dagen , så kom nästa smäll nämligen svenskan. Men som tur var fick vi läsa halva lektionen så den gick rätt så snabbt ändå och man fick äntligen fara hem. Men då väntade ju såklart pluggningen , till provet på onsdag, seriöst när tar det slut!
.
Men det tog slut tillslut och nu sitter jag här, trött, ont i röven p.g.a cp stolen som är mer nersutten än en babian och skriver med min göllunge samt skriver detta blogginlägg xD Haha , måste lära mig att skrive lite oseriösare blogginlägg tror jag , eller? va? Gummistövell...
.
Dagens låt: The Haunting - Anberlin
Dagens längta: SOVA!
Dagens villl ha : Pengar till oändligheten
Dagens ord : Gissa? blääh så klart xd
Dagens tv: kanske fringe ( stavning )
Dagens göra : plugga >_<
.
Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008