torsdag 2 oktober 2008

Dead cell

Godeftermiddag kanske man kan säga, sitter nu här på skolan i datasalen men Lina och Johanna och ska skriva lite blogg. Klockan är 13.38 och jag börjar med att vi nyss hade växt och djurliv som var drygt och tråkigt som vanligt. Vi fick välja en djurgrupp att arbete om tills efter höstlovet och då tog vi jätte intressanta Nässeldjur xd. Nu ska vi ha Etologi och gå igenom de 2 kapitlen som vi skulle läsa till idag, vilket jag gjort också (applåd för mig) .
.
Efter skolan ska jag gå och ta ut lite pengar sen ska jag dra hem, snacka med Alex, äta sen blire plugg tror jag . Har ju ett stort prov nästa vecka som jag helst inte vill kugga på, men vi får väl se hur seriöst pluggande de blir! Måste göra en massa instuderings frågor också, typ eller ja jag vet inte om jag orkar med de heller men äh.
.
Jag vill att det ska vara fredag nu! Vill fara till Luleå och jag vill bara ha helg å slippa skola, har varit så jävla trött de stanaste dagarna att jag nästan somnat under dagarna vissa gånger. Ändå så lägger jag mig inte sent, jag sover hela natten utan en massa mardrömmar eller annan skit, då kan de ju bara var ane sak kvar som kan vara problemet: Skolan. Skolan tröttar ut mig helt enkelt så det blir till att vila ut i helgen så man orkar med en vecka till efter den korta, bra helgen.
.
Jag känner ett väldigt stort behov av någon , kan kanske gissa vem? Saknar denne otroligt, det gör jag varje dag under hela veckan och det ökar bara från vecka till vecka. Känns inte så roligt :/ Kan du inte flytta hit så jag kan se dig varje dag? Det är tungt att inte kunna de.
.
Zarabergh
.

1 kommentar:

Anonym sa...

saknar dig med <3


© Copyright by Burythelies 2008