tisdag 21 oktober 2008

Me need food

Jaha, så sitter man och väntar på att de ska bli lunch någon gång då. Har haft etologi nu på morgonen men eftersom vi redan var klara (jag, Alex E och Emelie) med våran beteende studie så skulle vi bara skriva våran labbrapport och fick sluta sedan. Vi hann skriva nästan klart, men då kom ju problemet upp vilken art våra kamfiskar var som vi gjort studien på och vi visste inte det och då slutade vi skriva. Gick i alla fall och frågade våran lärara Ola va det var för art, han sa det till mig, det var ett konstigt namn, Betta s.... något sånt typ.
.*-
Har faktiskt lånat andra delen av boken jag skrev om häromdan som jag tyckte slutet sög på, den fanns ju fan på granen! Trodde inte den skulle de eftersom den var så pass nyskriven. Men fel hade jag för när jag kollade i bibblan så fanns den ju (: Jag blev glad, lånade den och satt mig vid en dator för att dra ut på tiden. nu är det ju bara ca 40 minuter kvar, yeah!
.
Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008