onsdag 15 oktober 2008

Orange drive palms

I'm melting in your eyes
.
En till dag har gått , och idag fick jag en sak gjord äntligen! Eller några typ, först så hade vi ju engelska läxförhör idag och den gick väl hyfsad, men sedan for jag Lina och Johanna på stan och jag fick min sak köpt som jag ska ge till Alex till helgen för att vi firar våran 1 ½ dag på tisdag <3> Men eftersom vi inte kan vara med varandra den dagen tar vi det till helgen istället.
.
HAN KOM INTE HELLER IDAG :( Jag blev inte glad då han skickade det sms:et, ville bara åh vet inte . Känns dock inte bra men det är lite bättre nu när jag fått se han och prata med han . Också tänker jag att det snart är helg också och då blir det bra igen.
.
Vet inte varför men jag har känt mig så grymt ofräsh idag. Var så extremt skönt att få ta en dusch, som jag gjorde nyss att jag hade lust att stå kvar i all evighet. Men de kunde jag ju så klart inte eftersom Alex väntade på msn. Så nu sitter jag här och pratar med honom , kollar på andras bloggar och skriver denna ointressanta bloggen, krulligt?
.
Zarabergh
.

However far away, i will always love you
However long i stay, i will always love you
Whatever words i say, i will always love you
I will always love you

1 kommentar:

Anonym sa...

aldrig ointressant :( den är bäst :D


© Copyright by Burythelies 2008