torsdag 23 oktober 2008

The pride is not broken

Nu har jag varit ledig hela denna enormt inte intressanta dagen, och jag har inte gjort något alls. Ska berätta min dag kortfattat: Vaknade, låg ett tag i sängen , gick upp, åt frukost, klädde på mig , borstade tänderna, torkade golvet i mitt rum , läste, satt och stirrade på inget, spelade transformers spelet tills jag kom till ett omöjligt uppdrag, titta på ELLEN (jo det är sant , det värdelösa programet ellen) , fikade med morbror och kusinen som kom idag , såg på close to home , ringde Alex som finaly hade satt på telefonen, åt middag och satt mig här. Erkänn intressant dag?
.
Imorgon är en onödoig dag i skolan , har en enda liten tråkig onödig lektion på morgonen fram till lunch, varför de är onödig är för att 1. det är en enda lektion på en hel dag? 2. vi ska sitta och glo på kryp i ett mikroskop? 3. våran lärare har t.o.m sagt att det inte är en sån "viktig" lektion ^.- Så varför ha en lektion då om läraren till och med tycker det är onödigt!? I dont reallt get it, vill vara hemma imorgon men jag måste gå. Cp..
.
Dagens låt: tAKiDA - Close therapy

Dagens längta: höstlov!

Dagens vill ha : pepsi chill >_<

Dagens ord : boring

Dagens TV: Höök

Dagens göra: få ur mig all energi! Något förslag hur?
.
Zarabergh

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läste jag rätt, Zara har läst idag :O Sheet, och du som inte gillar att läsa^^ Vad läser du för något? (:

Anonym sa...

vi kan alltid ** *** :D om du vill :D


© Copyright by Burythelies 2008