torsdag 30 oktober 2008

Scars

Jag blir så sur, hatar alla jävla äckliga fjortisjävlar i staden Piteå. Finns överflöd av dem och de minskar inte i antal, tvärttom, lovar att om några år kommer hela jävla världen vara överbefolkad av fjortisar och det kommer leda till jordens undergång<>_o Blir extremt less på detta och längtar till oändligheten då man kan ta sitt pick och pack och flytta härifrån till en stad utan alla dessa grymt fula cp barn som inte har en gnutta alls till självförtroende och bara tänker på sig själva, och tycker synd om sig själv.
.
Blabla nog pratat om det , ska dra till mormor sen och käka palt med kusinen och morbror som kommit upp ända från Arvika för att vara här under lovet (: gott värre, sen blir det stanna där ett tag antar jag och när man kommer hem blir det nog sängen nästa och prat med Alex. Just nu känner jag bara en otrolig smärta i min arm som jag fått under natten och saknar min Alex otroligt, han åkte hem idag så jag måste sova själv i natt ;( Allt jag hade att säga nu hur som helst.
.
Zarabergh

1 kommentar:

Anonym sa...

JAAAAA SCARS :Ö


© Copyright by Burythelies 2008