tisdag 21 oktober 2008

This thoughts runs through my head

Alltså, du tror inte samma tant som satt å babbla med mig igår klev opå bussen idag också? Jo det gjorde hon fan , och jag typ " NEJ , måste göra något för att hon inte ska sätta sig brevid mig men vad!?." Jag tog min väska och satte den på platsen brevid mig sedan så stirrade jag ut genom fönstret så att hon inte skulle se mitt ansikte, det funkade. Hon satt sig på andra sidan . "yes" tänkte jag lättat, men så brast hon ut mitt i allt " vilket fint väder det är idag" jag rörde mig inte , fortsatta stirra ut genom fönster och hoppade på att hon inte sa till mig.
.
Men då gjorde buss chaffören ett misstag, hon frågade vars hon skulle om hon skulle till stan, man märkte att hon ångrade sig sedan för då statade tanten med att börja babbla och chaffisen svarade kort med "jaha , okej , mhm etc" tills tanten slutade prata och började muttra för sig själv istället. Jag satt och kollade ut genom fönstret tills hon skulle av och det var en sån lättnad då hon gick av också för det kändes som om min nacke hade fastnat, så det var skönt:
.
Idag har vi kört mer traktor, började redan igår och idag fortsatte det efter lunchen. Det gick bara bra , haha jag och lina tyckte det var kul att sitta och guppa om kring och rycka fram vid starterna xd dessutom höll jag på att åka in i dem som körde framför mig för att jag är så uppmärksam. Bra jobbat Zara, tur att lina var med annars hade det slutat lilla.. Simma lugnt!
.
DESSUTOM firar jag och Alex år och 6 månader <3> Jag älskar dig så mycket min solstråle kommer alltid att göra det, puss på dig!
.
Zarabergh
.

traktor körning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha tanten är en stalker :)

Anonym sa...

Jag ska tatuera ett par änglavingar med en gloria över på handleden (: IIH,


© Copyright by Burythelies 2008