söndag 9 november 2008

And I wish it were us

En ny vecka börjar och en gammal vecka slutar, en ny tragisk skolvecka med 2 prov dagarna eftervarandra och minst 1 läxa. Jag vet jag är hemst negativ men jag är bara inte på humör för att låtsas vara positiv, för idag är jag verkligen inte det. Den här dagen hara bara varit jobbig och jag känner mig sjukt less på allt >_O Har ont i magen också.
.
Har typ inte gjort ett skit vettigt idag, eller ju jag har bestämt mig för att gå tillbaka till min gamla "hälso schema" som jag så super duktigt inte alls följt senaste tiden följt xd Ska i alla fall försöka om jag orkar, känns så inte kul för tillfället med något sådant. Ska lägga mig snart, halv 11 har jag bestämt mig för och inte en minut senare. Ska bara plugga lite nu sen sängen nästa hållplats.
.

Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008