söndag 2 november 2008

Dangerous kind

Lovet är nu slut, vanliga vardagen börjar om imorgon och jag är inte alls varit aktiv i skrivandet på bloggen under lovet xd Känns inte kul i alla fall, skulle gärna ta en vecka till ledigt eller varför inte två? Men man får väl orka med att det kommer vara skola nå i några veckor till innan nästa lov, och det är ju lite längre och förhoppningsvis så sticker man till Karlstad då också så då har man ju något att verkligen se fram emot (: Sedan så är det ju Jul snart.
.
Fyller år snart också , rättare sagt om ca 10 dagar, och det enda jag önskar mig är den tråkiga saken pengar som kommer gå till min systemkamera. Förhoppningsvis kommer jag redan kunna köpa sen efter jul, kommer även bara önska mig pengar till jul också så! Har nu också lyssnat igenom The rasmus nya album, det var väldigt bra men ingen favorit, but still så var det väldigt bra.
.
Men nu ska jag ta och dricka upp Alex pepsi , hihe. Men jag lovar att jag kommer gott göra dig Alex för det ;D
.
Zarabergh

1 kommentar:

Anonym sa...

NOOOOOOOOOOO MY PEPSI :( okej du kan gottgöra mig genom att köpa en platt tv åt mig :D


© Copyright by Burythelies 2008