lördag 22 november 2008

Wow!

Dryg lördag, vaknade kl 11 efter och var ensam hemma eftersom mamma var på stan och pappa och Simon var i Hortlax på innebandy cup. Så jag har suttit och kollat "Burn notice" under dagen och tröstätit polly ikväll igen, men nu är de slut och jag har lite ont i magen O_o Imorgon blir det att nöta "Höök" och sedan är de ju måndag igen, yeah känner mig så taggad.
.
Har ju inte fått träffa min älskling i helgen, gick inge bra i hockeyn idag heller + att jag fortfarande är förkyld, men jag slapp vara lika hes idag som igår i alla fall. Pappas kompis och hans tjej är här ikväll så dom sitter och gapar i vardagsrummet och kollar dåliga TV program, dock är de hund vakt till lilla spetsen Ida så jag var ute med henne för ett tag sedan.
.
Nu sitter man och drygar vid datan och pratar med Alexuz , ohoj.
.
Zarabergh
.

Här är den bästa bilden jag fick på Ida, inte så bra men hon ville inte stå stilla! xd

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008