måndag 15 december 2008

It starts with 5

Japp så var det bara 5 dagar kvar tills lovet och det känns otroligt bra! Men tyvärr har man ju dock 3 äckliga prov i veckan, förhoppningsvis går det i alla fall bra och snabbt. Jag får helt enkelt tänka positivt så kommer veckan att gå snabbare (kanske).

Just nu sitter jag i Satadalen och plinkar lite eftersom vi fick sluta lektionen innan tidigare och det inte fanns så mycket annat att göra (: Snart är det dock dags för att ha NK vilket jag kanske inte kände så värst tagg för, men det hjälps inte!

Gaaaah, i veckan måste jag också köpa en massa julklappar som jag ännu inte har gjort. Jag är för jävla seg haha. Men om det blir att gå med Agatha så kommer jag mig i alla fall iväg vilket jag typ inte skulle ha gjort annars ;D Haha en humla på det då.

Zarabergh


Att göra i veckan:
- Plugga på matte,traktor och sällskapsdjur
- Köpa julklappar
- typ någonting mer? xd

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJSAN SKA DU OCKSÅ GÖRA :ö


© Copyright by Burythelies 2008