fredag 12 december 2008

New again

Japp ny design igen på bloggen, bättre än alla de andra eller vad tycks? Hur som helst så vet jag inte vars Alex tog vägen så jag har suttit och kollat South park nu och när han kommer tillbaka ska vi ... ja jag vet inte men de blir förmodligen att kolla Heroes eller något liknande!

Kevin vann btw idol, vilket var super rätt tycker jag men jag måste säga att alla idol vinnar låtarna låter så gott som likadant. Rätt så mesiga eller vad man nu ska säga xd Haha nej nu ska jag inte sitta och klaga som jag så ofta gör, ska försöka att vara lite mer positiv tror jag.

Imorgon blir det att baka pepparkakor med sötungen ^^ Längtar som faen för jag har inte hunnit med att äta några pepparkakor i år och det är väldigt lockande! Speciellt efter det att dom ställde ut en massa pepparkakshus på skolan så det luktade i halva korridoren, mums!

Men nej nu blir det annat! Tack för nu och godnatt till alla andra.

Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008