onsdag 10 december 2008

The whole world is watching

Nu har nästan hela min underbara hålltimma gått, och det är då dags för jätte roliga NK. När man kommer hem blir det svenska plugg (har ju prov på det imorgon) och lite traktor plugg på det , sen får jag se om jag kanske kollar något på sällskapsdjur skiten och matte. Skulle halst bara vilja lägga mig och sova då jag kommer hem men det vet jag att det kommer inte bli, antingen kommer någon att säga att jag ska göra något eller så kommer jag själv säga åt mig själv att göra något så jag fått det bortgjort och kan tänka på annat resten av kvällen >_<

Cp bilddagboken segar som vanligt så jag kan inte gå in där heller och kolla, så då blir det att skriva ett helt meningslöst , hyfsat långt blogg inlägg bara för att ha något att göra så tiden gått lite xd. Nu vet jag inte alls vad jag mer ska skriva, typ kan lägga in en dagens! Ja det gör jag.

Zarabergh

Dagens låt: Paramore - decode
Dagens längta: Lov! Och helgen.
Dagens vill ha : Godis
Dagens ord : ååh
Dagens TV: Typ inget? Är inge bra på TV idag
Dagens göra: P L U G G A och städa rummet , tror jag xd

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008