tisdag 13 januari 2009

I will not ever pardon

Dagen, slut snart och jag sitter och lyssnar på musik , kollar i mellan åt på Jerry springer (kvalitets TV säger jag bara xd) och pratar med Älskii.

Måste bara säga att amerikanare är verkligen dumma ibland, nu i det här avsnittet var de en kille som var tillsammans med 3 stycken samtidigt och dom var som nå slags slavar till honom för han bestämde allt om dem! Tex vad de skulle ha på sig och vars dom skulle sova :S Han hade två barn med en av dem och låg med alla + att han låg med sin egen syster! Fy fan den människan kan inte varit så jävla smart säger jag bara äckligt, jävligt äckligt.

Nog om de, orkar inte skriva så mkt mer eftersom jag har så jävla ont i mina armar tack vare idrotten idag, hade nämligen något slags fys-pass och kondition, jobbigt kan jag då lugnt säga att de var haha ;D Rolig jag är ens. Inte heller blir det bättre av att man slet och drog i en massa får igår heller så man hade redan lite ont i armarna idag. Men nu en sagen sen.. något annat xd

Zarabergh

Dagens låt: Three days grace - ROIT
Dagens längta: Alex<3>
Dagens vill ha: Smoothie !
Dagens ord: Ont
Dagens TV: House ;D
Dagens göra: Liiiiiite plugg

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008