torsdag 15 januari 2009

Some day

Nu har jag hål och snart lunch med jätte god lax på jätte roliga granen, mohe xd Ska äta mycket och mycket för att lax är gott! Sedan ska jag ha naturkunskap med Ola (buuhuu) och sedan ska jag ha STUGA men då blir det till att dryga tills vi slutar (:

Vilken dag alltså , chill som faen och snart är det fredag och jag får träffa min panda, det längtar man ju som till varje vecka, hihe. Nu skriver jag egentligen bara för att jag inte har något vettigare att göra, iih hoppas bara min panda blir frisk snart <3>

Zarabergh
______________________________________

Back to the street where we began
Feeling as good as lovers can, you know
Now we're feeling so good

Pickin’ up things we shouldn't read
It looks like the end of history as we know
It's just the end of the world

1 kommentar:

Anonym sa...

-.- -.-


© Copyright by Burythelies 2008