fredag 23 januari 2009

When night meets day

Kan säga att jag hade mycket att göra igår, men desto mindre idag (; Har gjort provet nyss, gick som faen bra eftersom de knappast kunde bli mycket lättare. Men de är klart om man har Janne liksom! Men igår så gjorde jag jävligt mycket som sagt:

- Städade mitt rum
- Målade Hackspettar (till farfar)
- Pluggade
- La in en massa bilder på datorn
- Köpte Alex present

Det var något mer också men de minns jag inte för tillfället men, tror jag. Idag är de i alla fall fredag så de gillar vi :D Ska fara till Luleå efter skolan typ nästan direkt och få träffa min Panda , hihe. Ska fira han men eftersom han fyller år på söndag då jag måste hem då för mamma fyller också år, så då tar vi de dagarna innan. Blir nog bra, trevlig helg!

Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008