onsdag 18 mars 2009

Carry me away

Onsdag, då brukar jag vara glad för då är de bara 1 ½ dag tills de är helg, men inte idag. Eller rättare sagt den här veckan känns tyngre än 100kilo bly. Fråga inte varför , för jag vet inte riktigt de bara är så.. fast en sak varför de är som de är är för att jag saknar min Alex. Gör jag alltid men just nu gör jag de extra mycket ;/

Imorgon blir det i alla fulla fall skola igen , men vi går inte lika länge som tur var, fast då har vi matte skit äckel jävla prov istället. HATAR MATTE! Får väl dra en plugg runda sen, lika bra det fast de suger röv.

Nu dagens, sen blir de duschen för mig!

Zarabergh

Dagens låt: All american rejects - Swing, swing
Dagens längta: Alex..
Dagens vill ha: Alex ;(
Dagens ord: fan
Dagens TV: Lie to me
Dagens göra: Plugga matte

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008