fredag 6 mars 2009

Luleå Soon!



Som rubriken lyder så blir det att åka till Luleå snart, sitter bara och väntar på Alex och hans mamma som snart ska komma och hämta mig och hyllan (; haha , snacka proffsigt med skjuts. Men är man bäst så är man helt enkelt! Vette faen vad vi ska hitta på när vi kommer till honom men de blir väl att nöta lite Halo eller liknande, men en sak som är säker är att vi kommer mysa i massor<3>

Bara för att en Elin ska bli glad ska jag lägga ut en bild nu på min blogg, ska inte byta ut bilden högst upp men den får i alla fall vara med i ett inlägg tills vidare så då för damen lov att nöja sig :P Men de tror jag nog , men sedan då de blir att göra om layouten igen så kommer den att stå där uppe så snyggt kan jag lova, haha. MEN NU NÅ MAT för jag är hungrig.

Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008