onsdag 11 mars 2009

World whitout words

Så var det Onsdag och det betyder att de bara är 1½ dagar kvar tills man är ledig (; Det är ju fan jävligt super bra det! Har nyss gjort min powerpoint presentation som gick finnemang, sitter nu här och väntar på Alex och Alex (xd) så sedan ska vi vandra mot bussen och åka hem. Blev ju att sluta lite tidigare då man blev klar med data skiten, nu blir det bara betygen nästa lektion sen är kursen avklarad.

Idag ska jag se klart mina Knight rider avsnitt , som troligen blir de sista ever eftersom att i USA är dom dumma i huvudet och inte kollar på den serien så den inte får nå pengar och den inte kan fortsätta och Zara blir gud förbannad :@ Så typiskt att alla serier jag kollar som jag verkligen älskar slutar för att jävla äckel amerikanerna är så omständiga av sig och lessnar efter 2 avsnitt!

Är på ett läskigt humör idag, reta mig inte TACK!?
_____________________________________

Vissa visar sin skönhet så att världen kan se den.
Andra döljer den så att världen kan se något annat.

Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008