måndag 30 mars 2009

You will never get to far from me

Dagen har gått gode snabbt måste jag säga, hade traktor körning hela förmiddagen och djur i zoohandel hela eftermiddagen så det har som varit chill (: På djur i Z kollade vi in hälsan på alla Reptilerna sen fick vi även mata dem, de var som kul! Skäggisarna var som på hugget haha.

Ska ta och plugga nu ikväll tror jag, eller tror inte jag MÅSTE känner jag så slipper jag stressa dagen innan, hatar att stressa och jag har blivit så stresskänslig på senare tiden så jag ska försöka att undvika det så mycket jag bara kan. Samtidigt så har jag märkt att när jag pluggar i tid lite åt gången så går de ju excellent på proven ;D Så då är e bara fortsätta så i guess.

DAGENS SEDAN PLUGG!
SIMMA LUGNT TÖNTAR.

Zarabergh

Dagens låt: Taking back sunday - make tham sure
Dagens längta: Alex
Dagens vill ha: ny mobiiliiish
Dagens ord: NÄÄ!
Dagens TV: CSI
Dagens göra: Plugga samt duscha
Dagens humör: trött och sliten

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008