fredag 3 april 2009

Bad uppdate

Nu är de så att Zara har blivit lite less på datorn för tillfället så hon är jätte dålig på att uppdatera både sin blogg och andra hemsidor hon vanligen har en tendens till att uppdatera i alla fall en gång om dagen. MEN de finns inget att göra så antigen kan ni gråta och be till gud att jag ska uppdatera mera eller så skiter ni fullständigt i det (vilket jag tror mer på) (;

Nu är skoldagen snart slut, ska bara dra på lunch sedan blir det bussen till stan och hänga med Sara SAMT städa mitt lilla rum, hellyeah najs price! Drar sedan till sugluleå efter middagen så då är jag onåbar för dom som vill att jag ska hänga med dem så SUG PÅ DEN OCH LEV LYCKLIGT I HELGEN! De ska då jag i alla fullaste fall =D

Zara har dessutom en ny mobil och snart har man halebop också så de är supernajs (Y)

Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008