onsdag 23 april 2008

Great

Hellåj! Alltså just nu känner jag mig så, jag vet inte O_O
har ont i axeln iaf, så intressant?
Nej men nu till lite viktigare saker... Skola idag som vanligt, har kunnat pricka av lite saker nu som jag ska ha gjort klar till examen, men de är mkt kvar än >_<>_O ISCH! Kan faen inte klara mig utan miniräknaren , och de är huvuräkningen :S Så klart... Men finns inte mkt att göra åt det, så är livet. En annan bra sak idag var att moppen kom hem idag :D:D:D hihe, men jag kommer inte kunna köra den förens nästa vecka -.- Jevla eckel kortet tar 4578 år på sig att komma så klart.... I allt de posetiva finns det alltid en negativa detalj som förstör allt! Men men , slänger upp en bild på moppen så hörs vi ! Hare (hopp) (:


Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008