torsdag 12 februari 2009

Excel

Så har man snart prov i excel, önska mig lycka till! Men de ska nog gå bra tror jag de har hittills inte varit såsvårt så jag får lov att tro på mig själv lite, haha. Min förkylning börjar också sakta men säkert att gå mot de bättre :D På en natt så blev det dubbelt bättre än vad de var igår! Det gillar man skarpt det, så förhoppningsvis är jag bra till på lördag så jag slippar sjuka ner Alex gubben, han är så sjuk ändå jämt så de känns onödigt att smitta ner han igen då :/

Min hosta är däremot lite jobbig eftersom de retar en hel del i halsen, har inte heller någon slags host medicin men de får väl lov att gå utan. Får ändå knappt i mig skiten så whatever (; Men nu ska jag ta och kolla igenom vårat prov igen och sedan gå på rast, simma lugnt!

Zarabergh


Älskade Excel, eller så inte!

1 kommentar:

Anonym sa...

jo fan vad jag ska simma lugnt :D


© Copyright by Burythelies 2008