fredag 22 augusti 2008

Totaly dude

Aj, min nacke gör ont som vanligt och jag får faen damp på det! vet inte hur jag ska sitta, ligga, stå eller gaah göra för att inte få ont, det är som att det kommer ändå om jag så skulle kapa av mig nacken. Igår under typ hela bussresan Till Umeå å tillbaka halva så hade jag ont, nog för att det kan bero på att busstolarna kanske inte är dem precis bästa men ändå.

Idag har varit en aktiv dag i alla fall för min del, började då jag vaknade med att jag åt en hälsosam frukost, bäddade rent i min säng, dammsög mitt rum, rensade lite ogräs på tomten. skrev upp en lista på hur mycket pengar jag ska spara till min systemkamera och kollade igenom nya IKEA katalogen efter en säng och lite små grejer. Har även gått runt och tagit lite kort som jag lagt in på datorn som ska läggas upp någon gång, och så har jag så klart pratat med Alex whole day ;D

Få se, imorgon bär det av till Luleå för sista gången på detta sommarlov och så stannar jag där tills på kvällen då Alex följer med hem och sover hos mig tills på söndag. Det är väl en bra sista helg innan skolan eller? Hoppas bara vädret blir bra också, idag har det varit skapligt och kring 20 grader varmt så en sådan fortsättning vore inte dum.
.

Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008