torsdag 5 februari 2009

Your tears don't fall, they crash around me

Nu har hela helvetet brakat lös, tror jag. Jag är hungrig, inte på mat eller det också men på allt annat också. Vill bara hem och krypa ner i sägen och vänta tills imorgon, då helvetet blir lite tröstande. Vill hjälpa men kan inte det tyvärr, och det får mig att känna mig som klämd mellan 2 väggar. Stressen bara ökar och jag får panik, får en stor känsla av cellskräck.

Intalar dig att de ordnar sig, för de kommer det, vet det men frågan är då när de kommer det? vill inte de sig så här det är allt för jobbigt, och väggarna växer bara närmare mig. Kan inte säga varför, allt är bara ett stort frågetecken hur det kunde bli så där. Du är inte värd de, du är värd så jävla mycket mer än den skiten.

Jag hoppas för din skulle att de ska bli bra snart, för du om någon förkänar allt bra.

There's always something different going on
The path I walk is in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me make things better?


Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008