fredag 13 mars 2009

Explosive

Så var det äntligen helg igen och man slutade tidigt från skolan idag, grymt SKÖNT må jag då säga! Nu har man en hel slapp helg framför sig med Alexpanda och sen blir de nog bio imorgon för att se Watchmen, den har ju fått grymma betyg så då måste man ju se den faen (;

Blev att man åt samma middag som de var till lunch idag, tacos och nachos, okey inte exakt samma men de är ju dock inte så långt ifrån eftersom man har samma tillbehör bara det att till tacos är de bröd och nachos är ju chips.

BRA då har vi rett ut skillnaden mellan tacos och nachos så då kan vi gå till roligare saker! Som? Jo just de, ska länka till min hemsida som jag trixat med ett tag nu. Är min officiella sida med bilder jag tagit, alltså min fotosida :D Kolla in den och kommentera gärna! Mohe, men nu ska jag göra annat som jag inte vet vad ännu men en dagens slänger jag in här, trevlig helg!

Zarabergh
_______________________________
Dagens låt: Knight rider intro!!
Dagens längta: Alex <3>
Dagens vill ha: Polly
Dagens ord: MJÖL
Dagens TV: typ nå skit
Dagens göra: ingetalls

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008