onsdag 2 juli 2008

Long time ago

Haha, nu var det ett bra tag sen jag skrev verkligen! Vet inte riktigt vad de kan ha berott på men troligast är det orken som har ställt till det. Har ju också varit väldigt mycket med Alex och gjort annat så då har jag som inte heller haft tid, men nu skriver jag i alla fall och har tänkt göra det fram till den 9:e. Varför just 9:e då? Jo, för att då drar jag ner till Karlstad med Alex , hans mamma och syrra för att stanna där i två härliga veckor (: Vi ska då hinna med mycket, bl.a. att gå på Liseberg som en viss lite skitunge har tjatat mycket om på senaste tiden x]] Sen är de ju så hemskt, att jag, Zara, inte ens har hunnit med att ta första doppet ännu! Helt hemskt, jag som brukar redan ha hunnit badat i slutet av maj vissa gånger. Vet inte om de beror på att vädret varit lite till och från, och genom med det trott att vattnet fortfarande inte är så varmt. Visst har det varit lite så, men hallå? Det är ju faktiskt juli nu och då ska man ha badat minst 1 gång i alla fall -__- Men i Karlstad vet jag att det blir av, men det känns ändå helt hemskt att inte ens ha doppat sig innan 9:e juli! Men får hoppas att jag kommer igen mig sedan när vi är där nere för där säger då alla att det är super varmt i vattnet.
.
Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008