fredag 20 juni 2008

Midsommar

Jaha så var de midsommar, och jag sitter ännu ett år ute på klubben( vid pitehavsbad ), i pappas kompis stuga och gör absolut inget. Var meningen att Alex skulle komma men så klart, stackaren blev sjukis å kunde inte komma : / Men förhoppningsvis om han är bättre imorgon så kommer han. Hoppas verkligen det, blev som inge glad då jag fick veta att han inte kunde komma, finns inte så mycket att göra här. Simon har ju som en kompis , Markus eller nå sånt hette han. Men jag har ingen att ens prata med -_- Datorn blir min kompis för tillfället så jag kan prata med Alex å andra människor iallafall (: Vädret är sådär, blåser som faen men solen är framme, regnade liee förut fast då jag tog moppen hit ut så hade det klarnat. Ska gå och hämta nå godis och tröst äta nu för att inte Alexuz kunde komma. Trevlig midsommar alla!

Zarabergh

2 kommentarer:

Anonym sa...

trevlig midsommar <3

Zara (: sa...

haha detsamma <3


© Copyright by Burythelies 2008