torsdag 12 juni 2008

I'ts raining all the time

Jaha, nu när det äntligen har blivit sommar, då regnar det och är kallt istället? Skit roligt då ens, de var ju dock inte så här jag ville att sommaren skulle se ut O_O Nej, i år skulle de ju bli den bästa sommaren ever.. så vars faen är solen och värmen då?! Jag och Alex hade ju planerat så mycket inför denna långa tid men så ska de ändå inte gå att fixa p.g.a så gott som ALLT :( Kommmer förhoppningsvis i alla fall få två veckor "sommar" då jag åker till Karlstad för där är de då varmt. Men jag ska försöka se positivt på de hela, för just nu är det då sol ute, och hyffsat varmt så egentligen är det ganska onödigt att jag sitter här inne och klagar! xD Har ett stort sug att gå ut och fota lite på den fuktiga naturen, men jag tror jag skriver klart det hära först (: Åh, mamma bakar också, chokladkaka, PROOSIT jag nös. Nu blev det verkligen onödigt skrivade bara för att jag vill fylla ut med något, men ska ta och gå ut å sätta mig ute tror jag och kkäka lite glass. Kanske får bättre inställning då till sommaren. Skepp o'hoj!

Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008