söndag 1 juni 2008

4 days left

Jajamensan, så var det bara 4 ynkliga dagar kvar till det efterlängtade sommarlovet! Känns så himmla skönt att äntligen ha allting bortgjort och klart inför den underbara sommaren. Idag har jag hunnit med att säda ur mitt rum på en 3 timmar ca, sen ska min gurka komma hit kring 5 tiden idag så ska jag vara med honom (: Har dock varit med honom hela helgen men han var ju tvungen fara hem igår eftersom hans mamma jobbade och hans syrra var hemme ensam, men han kommer ju som tur var tillbaka idag! Sedan så har jag nu även sett den första eller ska man säga 4 Starwars filmen x]] Haha , måste säga för att vara så gammal var de ändå bra effekter. Ska nog se den andra/femte idag med Alexuz. Sedan så fick jag veta i fredags att jag har höjt mig i So så nu äger jag ett MVG :D Jävlit glad belv jag då Britt kom och berättade de för mig, sen har jag höjt mmig tillbaka i svenskan till ett VG. Så det enda jag hoppas nu på att höja mig i är idrotten ( vilket jag knappast kommer ) och i Bilden. Fan om jag inte får iallafall VG i Bild -_- Jävla cp kärring ... Men i alla fulla fall så var vi ju på fårön i onsdags med klassen, något jag inte glömmer (: det var mycker skoj och soft! Härliga tider väntar nu, så snart så snart. :D
Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008