lördag 14 juni 2008

I'ts back!

Yees, its true sommaren är tillbaka! Idag har det varit en kanon dag, allt som man vill att de ska vara en sommardag. Varmt, Soligt och svalkande vindar och sen att få vara med Alex på det gör att det blir en absolut perfekt dag :D <3> Vi har legat och chilla i solen hela dagen tills han skulle hem , ville dock inte det men han var tvungen. Han kommer ju tillbaka som tur är imr. Åh jag har verkligen fastnat för All time low också, dom är verkligen bra! har 4 låtar som jag verkligen gillar dom heter :
  1. Remembering sunday
  2. Dear maria, count me in
  3. The beach
  4. Holly (would you turn me on)

Så den som har lust kan ju lyssna på dom och njuta (: Nu tror jag att jag ska gå och ta en glass som jag egentligen skulle gjort idag men en viss Alex ville ju inte ha nån så då orkade jag inte heller ta någon. Men nu hoppas jag bara att "sommaren" får stanna här och inte försvinna igen, för nu har jag bestämt att de ska bli en bra sommar!


Zarabergh

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha du nöter dom :)

Zara (: sa...

nej fan heller (:


© Copyright by Burythelies 2008