onsdag 7 maj 2008

Error

Cp blogg, Gårdagens blogg blev missbildad tack vare att jag ändrade storleken på min textstil så det blev bara en tiondel av vadd som skulle vart med -__- Men skit samma, ny dag idag och jag har inte gjort mkt alls. Varit på skolan och drygat samt suttit vid datan , duschat , ätit. Hade matte nationella idag också och de gick faktiskt gode bra ;D Det var den muntliga delen, Jag Emma och Fille var i en grupp och faktiskt för fösta gången nästan i mitt liv så kändes matte lätt! Alltså, kan de inte varit svårt om t.o.m att jag tycker de är lätt x] Sedan så har de inte blivit så mkt mer, pratade med Alex när jag kom hem , duschade, åt och satt mig vid burken. Jamen jamen , ska ta och renskriva en sak till hkn nu så får vi se om de blir nå annat sen ;D Hare!

//Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008