måndag 19 maj 2008

Sick and Tierd

Jaha så var det en ny skolvecka då, jätte kul (NOT). Har mycker kvar att göra fortfarande tills på fredag och det känns inte roligt... Måste träna på Kemi prov till fredag, göra 3 arbeten till på fredag och åååh vill inte ens tänka på det >_O Känns så bortkastat att sitta vid datorn då man har mycket att göra men jag klarar det ändå, det vet jag men de blir ju lite stress. Men hur som helst, idag var rutan på skolan totalt kraschad xD haha inte så kul kanske men jag tog lite bilder på splittret som hadde blivit som pinnar eller glasstavar. Ganska coolt, sen hade vi gympa idag och då var vi och joggade på norrstrand (börjar bli less att springa där nu för mina ben gillar inte asfalten som man måste springa på halva vägen) men de gick iallafullafall bra , sprang/gick med Rebecca(: Mer än så har jag inte att säga idag. Får se va de blir i morgon eller kanske inte? hmhm...
Zarabergh

Glassplitter

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008