fredag 2 maj 2008

Perfect Dark ?

Hejsan igen alla :D Nu är jagi luleå hos Alex, och deras internet har börjat funka efter typ 1 vecka x] Haha stackaren blev så glad! Första maj var då igår och den tillbringade jag hemma , ute i solen och gissa, har typ redan blivit lite brun :O Turen eller vad? Idags ka jag och Alexuz fara och köpa festivalpasset till PDOL, äntligen! Länktar så himla mycket att de knappt är sant. Och nu har de ju faktiskt böra kännas som sommar på riktigt också. Har varit varmt i flera dagar , ca 20 grader i solen :D Enda felet nu är bara att varken gräset har blivit grönt, löven inte har slått ut än och isen är inte helt smält på vattnet :/ Annars skulle man ändå kunna säga att de blivit sommar! Åh, och de är bara 5 veckor till sommarlovet också, 5 rätt jobbiga veckor O_o har så mycket på skolan känns som om jag kommer hinna bli så utmattad innan ens sommaren har börjat, så ja kommer inte orka med den! Men de tror jag ändå inte ;D Sommaren är för bra för att man inte ska orka med den, haha! Men men ska avrunde detta nu och slänga upp en bild sen får vi väl se om jag kasnke skriver imorgon ;D Hare bra tills vidare!






Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008