torsdag 19 mars 2009

Losing you

Kollade in göllelammen idag som kommit nu (: måhåå

Sitter och chillar lite, ska snart ut på en promenix och prata med min panda! Dagen var väl helt okey, hade egentligen matte äckel prov idag som tidigare sagt MEN de blev inte så jag gör de nästa vecka istället, gode skönt de.

IMORGON får jag träffa min Alex<3> Fatta vad jag längtar, den här veckan måste ha varit den längsta veckan på mycket länge, seg och bara jävlig som inihelvete. Men nu är den slut och jag har en nästan 3 dagar lång helg framför mig som känns mycket bra (:

Får se om jag kanske kan fixa mig en APU plats nu imorgon, har sån jävla ångest över att jag inte hittat någon stans att vara ännu och det ska vara klar vecka 14! Usch, får bara ont i magen av att tänka på det så hej då med det och hej då med detta inlägg för nu har jag skrivit klart.

Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008