torsdag 26 mars 2009

What I have in me, in my mind is you

En helvetes dag som kan dra någon stans typ. Eller så inte, men jag känner mig irriterad på allt och inget just nu och snart blir det att ha arbetsliv och berätta för nån jävla tant att jag inte har någon APU plats så då blir det damp då så klart. Happy face.

Man ska inte vara irriterad på en fredag (jo det är fredag för mig eftersom vi nu är lediga imorgon) men ändå är jag de , det är ju som en bra start på helgen :@ Fan då, sen är de pissigt lång dag med 2 jävla matte pass. Har nyss haft de ena och prov på det, de gick väl som de gick kändes inte något speciellt men G måste då då bli.

Nej nu fan blir det att rycka upp sig, ska vara med fröken höglund idag efter skolan i alla fall, då blir det nog bra (: Ett gott skratt förlänger ju livet så och jag ska testa göra panna cotta för första gången! WISH ME LUCK FOR FUCK SAKE.

Zarabergh

All I have is you
and it's all that i'm breathing for
All I need is you
Now I can't make it through
All the lies I've prayed
mostly, sadly untrue

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008