tisdag 7 april 2009

10 left

Jo ni! Nu är de bara 10 inlägg kvar sedan blir det blogg byte ;D Jevligt najs det, eller så inte eller jag vet inte, hm okey? Hur som helst har jag jätte ont i mina händer, dem är grymt ömma tack vare en viss liten häst som ska vara väldigt pigg så man måste hålla in damen för att hon inte ska rusa, haha. Följde nämligen en Ejlin till stallet idag och red med henne ut på heden, kul var det!

Haha vi fick oss minsann ett gott skratt då vi hade trav-tävling xd Ingen av hästarna ville komma efter den andre så både försökte komma om varandra men de ville inte gallopera om varandra så dem travade istället och jag och Ejlin bara och skrattade och försökte hänga med! Sedan var de ju de där med att försöka hålla in in henne eftersom hon villa gärna rusa, men de gick bra ändå (:

Har egentligen inte så mycket mer att säga, fick sluta tidigare idag eftersom vi inte hade nån lärare så de var gode skönt! Fick mig lite ficka då jag kom hem och sedan chillade man bara i telefonen och fixade lite bland musiken på datan fram till middagen och sedan stallet då. På bilden syns en liten pontus och en tinnie i bakgrunden (:

Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008