måndag 20 april 2009

APU start

Jofaen , idag blev det första apu dagen på akveriekällaren. Det kan låta för jevligt men de var inte så hemskt som jag trodde, fick ju med mig en buddy från klassen där så då var de väl ganska mycket bättre för gubben har ju talets gåva (; Då blir jag inte ensam om att ha skavsår i öronen heller! Slutade kring 4 sedan bar de hem och käkade middag och en mycket god kladdkaka.

Sedan blev det att läsa ur min bok , JO NI HÖRDE RÄTT jag läser en bok, men inte vilken som helst utan *trumvirvel* första twilight boken! Jo du Johanken nu faen har jag kommit igång så nu kan du sluta tjata, min söta lilla panda ungen köpte ju första och andra boken till mig som en två-års present. Jag älskar dig så mycket vännen <3> Sedan har vi fixat nya halsband också så nu sitter halvhjärtat runt halsen igen, miiiih!

Men nu ska jag gå och göra mig klar för kvällen och prata med min älskii, godnatt folket.

Zarabergh

1 kommentar:

Johanken sa...

Jag är sååå stolt över dig vännen, erkänn att den är underbar! :D


© Copyright by Burythelies 2008