tisdag 14 april 2009

Fast and furious

Jag har då nyss varit och sett en film på bio, den hette Fast and Furious med Vin diesel i huvud rollen bla och jag tyckte att den var mycket bra! En värd film att se på bio måste jag säga, var lite skeptisk till den först eftersom de inte kändes som en "bio film" enligt mig men då har man ju en film galen pojke här hos en som tog dit mig i alla fall och tur var väl de haha (:

Nu blir det mys resten av kvällen och imorgon, ja man får väl se vad dagen har att bjuda helt enkel! Men de lär ju inte bli så jevla mycket med de gör ikke mig något för jag har ju min Alex här och så då blir det hur som helt super bra <3> GODNATT NU ALLA GANGSTERS, för jag vet att de är dags att sova nu , eller hur? (; PS. lite pics på filmen nedan DS.

Zarabergh




Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008