onsdag 15 april 2009

Alone this night

Hatar ju dock att sova själv men så blir det i alla fullaste fall i natt vare sig jag vill eller inte. Skulle kunna vara vaken och göra annat men de kommer jag nog inte orka och man vill ju inte oroa min lilla panda heller ;/ Det ordnar sig , får ju träffa honom imorgon efter han haft sitt lilla roliga!

Dagen blev förövrigt som jag förutspådde, chill med bara en massa mys med min Alex och soligt har det för 4e dagen i rad varit nu , det gillar vi skarpt. Märks verkligen att de är vår eftersom de är så mycket vårtecken överallt tex
- Fåglarna kvittrar för fullt
- Dem har börjat att sopa upp vägarna
- Det är ljust längre
- Droppar för fullt från taket, haha.

Jo ni så ligger det till, imorgon blir det att ta en promenix (om vädret vill) sedan ska jag glo en massa Burn notice och vänta på min panda! Om de är nån som har tråkigt kan denne någon alltid göra mig sällskap? Om detta är möjligt slå en pling! Allt var de för denna kväll sov gött alla kidz!

Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008