måndag 6 april 2009

Short week

En kort skolvecka blir de i veckan, endast 2 ½ dag (; Det är dock jevligt najs + att de inte är nå prov eller annan skit heller som ska vara i veckan. Sitter och pustar och suckar just nu p.g.a att min mage håller på att typ spricka eftersom jag åt lite mer än vad jag var hungrig i think, men de kändes ju faen som att jag var jätte hungrig! haha mysko de där.

I alla fulla fall så har dagen glidit fram ganska snabbt ändå TROTS att vi hade "projekt och förtagande" hela långa eftermiddagen, det kan jag säga jag inte najs och jävligt segt. Fick som tur var sluta lite tidigare så då hann man med 10 över 3 bussen så de var skönt (:

Hade tänkt slänga in lite bilder här från i helgen om de kan gå för sig, haha eller ja de bestämmer ju jag så de kan ingen annan göra åt saken, HA! LITE ÄGD DÅ!

Omg, jag är full med hormoner

Zarabergh


Nudeltime ;D

Söt älsklingen <3


Speltime - lego starwars

1 kommentar:

alex sa...

LEGO STAR WARS ÄGER :Ö


© Copyright by Burythelies 2008