måndag 10 november 2008

I'ts never over

Jag älskar dig , vet du de? Eller det vet jag att du vet men just nu vill jag bara ha dig här hos mig (dock vill jag alltid det) behöver verkligen dig. Saknar dig grymt mycket under veckorna och helgerna är en sådan befrielse för då får jag äntligen träffa dig , se dig, känna dig, höra dig. Du är min underbara solstråle som lyser upp allt för mig, kommer aldrig att lämna dig hoppas att du vet de. Längtar så efter den dagen då jag kan vakna varje morgon med dig vid min sida <3>
.

Föralltid du och jag gubben, kommer vara din för all evighet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÄLSKAR DIG MED <3 saknar dig med <3 längtar efter att få vakna med dig också <3 åååååååh sååå fint skrivet <3 älskar dig <3

Anonym sa...

göllat ;);););););););) / miss A


© Copyright by Burythelies 2008